Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 10:57:07 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05157 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Salme tee 2, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Salme tee 2// T-19102 Nurme-Vana-Pärnu 4 
(Ärihoone, Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastust rajatisele 221380506 
(Sidetrass): Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Salme tee 2// T-19102 
Nurme-Vana-Pärnu 4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26998115>  (menetlus nr: 
431095), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (MAIRI ÕISMETS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister